سلام

خیلی وقته نتونستم تو وبلاگم چیزی بنویسم. هرچند مورد عنایت خیلی از دوستا بودم و از طریق تلفن و یا ایمیل و یا در دیدارهای حضوری لطفشون شامل حال بنده می شه ولی واقعیت اینه که کار نوشتن هنریه که زمان و وقت و حال بخصوصی را می طلبد. از اینکه پیگیر هستید از شما ممنونم. اگر خدا بخواد سعی میکنم بازم در خدمت دوستان باشم.   یاعلی